חיפוש

כיצד הכי יעיל לפרסם את העסק בפייסבוק?

אם הגעתם עד לכאן, ננחש שאתם בעלי עסק או נותני שירות. ואם ככה, נמשיך וננחש שאתם מתעניינים בפרסום העסק שלכם בפייסבוק. פייסבוק, הרשת החברתית הראשונה והמוכרת מכולן, היא אחת הרשתות הפופולריות ביותר בעולם. יש לה מיליארדי משתמשים וכוח פרסום אפקטיבי וחזק במיוחד. כל בעל עסק שמכבד את עצמו צריך להיעזר בכוח של הרשת, כי מי שלא שם – לא קיים.

 

עולם הפרסום המסורתי

אם היינו יושבים לפני 20 שנה ומדברים על פרסום של עסקים ושירותים, היינו כנראה חושבים מיד על מודעות בעיתונים, פרסומות בטלוויזיה וברדיו כמובן, ושלטי חוצות ברחבי העיר. סוגי הפרסום הללו קיימים גם כיום מן הסתם, אך עולם הפרסום ככלל – הולך ומשתנה.

הפרסום המסורתי היה בעבר האפשרות היחידה להגיע לקהל נוסף, אך כיום עולם הפרסום המסורתי הוא רק אפשרות אחת, ולא בהכרח האפשרות המועדפת ובעלת הכוח הרב ביותר.

אז מה כן, בעצם? עולם הפרסום המודרני מתמקד כיום יותר ויותר בניו מדיה – המדיה החדשה. כלומר, פרסום ברשתות החברתיות השונות. הפרסום ברשתות כולל קמפיינים ממוקדים, מתוכחמים ומותאמים אישית. הפרסום ברשתות יודע להשתמש במידע הרב שנאגר על כל אחד ואחת מאיתנו.

הרשתות יודעות היכן אנחנו גרים, מה התחביבים שלנו, מי הם חברינו ואפילו מה הרגלי האכילה שלנו. כל המידע הזה יכול להיות שימושי מאוד כאשר אנו מדברים על פרסום בפייסבוק.

פרסום יעיל בפייסבוק

כיצד נפרסם בפייסבוק בצורה הטובה ביותר?

כאשר רוצים לפרסם בפייסבוק, קיימות שתי אפשרויות מרכזיות. האפשרות הראשונה היא לפרסם דרך מודעות ממומנות, באופן שדומה לפרסום מסורתי. כלומר, בעל העסק מעצב מודעה, מכין סרטון או סדרת תמונות, וחברת פייסבוק תבחר להראות אותם למי שהיא מזהה כקהל היעד המדויק ביותר של העסק הספציפי.

אפשרות נוספת לפרסום יעיל בפייסבוק היא דרך הקמה של עמוד עסקי. עמוד כזה יפרט את שם העסק, המיקום שלו, השירותים המוצעים בו, מה המחירים שהעסק גובה, כיצד ליצור קשר וכן הלאה. לקוח שיחפש את העסק יוכל למצוא אותו בפייסבוק וכך להנות משירותיו. בעלי עסקים המחזיקים עמוד בפייסבוק יכולים גם לעשות הגרלות ופעילות אטרקטיביות שונות שיגבירו את החשיפה לעמוד שלהם, ויגדילו את מעגל הלקוחות המשלמים.

אם אתם טריים בעולם הדיגיטלי, ומעוניינים בפרסום יעיל בפייסבוק, נציע לכם לקחת ליווי מקצועי בתחום. מדובר בעולם שלם, מסועף ומורכב עם חוקים וכללים משלו. עולם הפרסום הדיגיטלי יכול להיות כלי שיווקי אפקטיבי מאין כמוהו, אך צריך להכיר את החוקים שלו ולדעת כיצד לפעול בתוכו בצורה הטובה ביותר.

בשוק קיימות חברות רבות המציעות ליווי וסיוע בפרסום בפייסבוק, וכדאי מאוד להיעזר בהן. חברה איכותית תסייע לכם להימנע מטעויות קריטיות, תהפוך את העסק שלכם למוכר וידוע ברחבי הרשת ותסייע לכם להגיע לעוד ועוד לקוחות מתאימים.

פרסום יעיל בפייסבוק

באותו נושא