חיפוש

השוואת ברי מים – כל המידע על הברים בישראל

רכישה של בר מים היא השקעה בבריאות בני המשפחה, ממש כמו הקפדה על תזונה בריאה או פעילות גופנית.

ברי המים השונים הזמינים בישראל, מציעים לכל המשפחה מים נקיים וטעימים במיוחד בלחיצת כפתור, לאורך כל שעות היום.

ברי המים מעודדים ילדים שלעיתים נוטים לשכוח לשתות מספיק  – לשתות יותר.

במאמר זה נציג מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון בבחירת בר מים.

 

נפח ועוצמת קירור וחימום

עוצמת הקירור והחימום של בר המים היא אחד מהפרמטרים העיקריים שיש לבחון לפני הרכישה. בר המים תמי 4 למשל, מסוגל לחמם מים לטמפרטורה אידיאלית להכנת משקה חם תוך שניות ספורות, ולהגיש כמויות גדולות של מים קרים על פי דרישה. מעבר לעוצמת החימום והקירור, המשפיעה על זמן ההמתנה למים, הנפח של בר המים משפיע על התפקוד בתחום גם הוא. ברי מים מובילים מכילים נפח אשר מאפשר להם לספק את צרכי המים של נפשות רבות בלחיצת כפתור, בלי צורך בהמתנה לחימום או קירור מחדש. חשוב מאוד לזכור שאם משק הבית שלכם כולל מספר נפשות מצומצם, יתכן מאוד ותוכלו להתפשר על פרמטר נפח המים בבר המים שלכם, מאחר וסביר שלעולם לא תגיעו לניצול מקסימאלי שלו, אלא אם תארחו אורחים רבים.

משך חיי הפילטר 

הפילטר הוא המרכז של כל בר מים. בלי הפילטר, בר המים שרכשתם הוא למעשה לא הרבה יותר מקומקום המתמלא ישירות ממי הברז. הפילטר המורכב בברי המים בישראל מכיל פעמים רבות פחם פעיל. מבנה הפחם כולל כמות גדולה של שקעים זעירים, אשר תופסים פיסות זעירות של לכלוך שצף במי השתייה. לאחר חודשים ארוכים של עבודה, השקעים הללו עשויים להגיע לנקודת רוויה, מה שיהפוך את פעולת הפילטר שבמקום לספוג מזהמים, יפרוק אותם אל מי השתיה שלכם. לכן, כל בר מים מחייב את המשתמשים בו להחליף את הפילטר בתדירות משתנה. תדירות זו תלויה במידת השימוש שלכם בבר המים, ובהוראות היצרן. כאשר בוחרים בר מים, כדאי מאוד לבדוק מה זמן הפעולה המומלץ לכל פילטר, ומהו מחירו, מאחר ומדובר בהוצאה מתמשכת שתלווה אתכם שנים רבות קדימה.

 

עיצוב ונוחות שימוש

ברי המים הם מכשירים גדולים, אשר תופסים חלק גדול משטח השיש והמטבח. מאחר ומדובר בפריט גדול, אשר תופס את העין, חשוב מאוד שהוא יהיה מעוצב כהלכה. עיצוב נאות של בר המים יאפשר לכם לשלב אותו במטבח שלכם בלי חשש מפגיעה אסטטית. נוסף על כך, בר מים מעוצב ומזמין, יגרום לבני הבית לרצות לעשות בו שימוש תכוף יותר, ולצרוך כמויות גדולות של מים נקיים ובריאים. מעבר לעיצוב האסטטי, גם נוחות השימוש והנדסת האנוש של המוצר הם פרמטרים שיש לקחת בחשבון, החל מלוח מקשים נוח ונהיר, עד לנוחות החלפת הפילטר גם בלי יכולות טכניות גבוהות.

 

כוסות עם מים

באותו נושא