חיפוש

Kidsbest אתר ייחודי להמלצות חמות למשחקי קופסא

שנת 2020 גרמה לרבים להיות שקועים בבית עם כל בני המשפחה. הורים רבים דיווחו כי במהלך השנה הזו, הם בילו יותר זמן עם הילדים. הבילוי כלל בהתחלה השלמת פערים לימודיים ובהמשך, בזמנם הפנוי של הילדים, בין השיעורים בזום, ההורים שיחקו עם הילדים במשחקי קופסא.
ילדים רבים שיתפו כי הוריהם הכירו לראשונה את המשחקים שבהם הם משחקים בשעות אחרי הצהריים ובסופי השבוע עם חבריהם. ההורים הופתעו לראות את כי ילדיהם פיתחו יכולות חשובות מאוד מהמשחקים הללו, כדוגמא, יכולת של פיתוח אסטרטגיות,  יכולת להמתין בתור לתורם, יכולת לשתף את האחר ועוד. ההורים שמחו לראות כי קיים ערך מוסף במשחקים. מדובר לרוב במשחקים מסוימים, אלו משחקי קופסא לגילאי 6-7 שכל הורה צריך שיהיו לו אותם בבית.

 

המשחק קופסא האחרון שקניתי התברר כמשחק שטותי שאינו מפתח אצל הילד דבר

זו תלונה ששומעים לאחרונה בקרב הורים רבים. ישנם משחקי קופסא שאינם איכותיים.
לעיתים הילדים הם אלו שמכתיבים לנו איזה משחקי קופסא הם רוצים שנקנה להם (בדרך כלל זה משחק ששיחקו אצל חבר). אנחנו, לא יודעים במה מדובר, אבל לעיתים, אנחנו סומכים על ההורים שקנו לילדם את המשחק המדובר.
מה שאנחנו לא יודעים, זה שקורה לפעמים שההורים ההם, קנו את המשחק בדיוק באותה דרך, כי הם שמעו עליו מילד אחר, אבל אף אחד לא טרח לעצור את השרשרת הזו ולבדוק מהו תוכן המשחק ועד כמה הוא איכותי ומפתח את הילד בתחומים שונים.
כיום, יש הסחות דעת רבות מהמסכים, כך שעד שהילדים שלנו מוכנים לוותר על המחשב בשביל לגשת למשחק, חשוב מאוד שהמשחק יהיה בעל ערכים איכותיים שיפתח לפחות פן התפתחותי אחד, הקוגניטיבי, החברתי, הבין אישי וכדומה.

 

איך אפשר לדעת אם מדובר במשחק איכותי?

שאלה מצוינת, אפשר לבדוק באתר Kidsbest מהו ההיצע שקיים למשחקי קופסא לגילאי 6 ו-7 (ואפשר לבדוק כמובן גם על גילאים נוספים). אם טרם יצא לכם להכיר את האתר, מדובר באתר ייחודי בשל מנגנון הדירוג שלו. זהו האתר הראשון שמשלב דירוגי מומחים עם דירוג קהל ומאפשר לגולש לקבוע איזה משקל הוא נותן לכל אחד משני הקהלים ובכך משתנה גם הציון.
האתר הזה יחסוך לכם הרבה זמן, הוא יאפשר לכם לקנות את המשחק שמותאם בדיוק לילדכם, כך שבפעם הבאה שהילד או הילדה יבקשו מכם לקנות משחק מסוים ששיחקו בו אצל חבר או חברה, תוכלו מיד להיכנס אל האתר, להזין את שם המשחק המבוקש ולבדוק מהן חוות הדעת עליו.
במידה ואכן מדובר במשחק איכותי, תוכלו לקנות אותו בלב שלם ובידיעה שבחרתם נכון.
שימו לב שאתם יכולים גם כן לדרג את המשחק לאחר שתכירו אותו ובכך תעזרו להורים מתלבטים אחרים.

 

 

משחק קופסה

באותו נושא