חיפוש

מה יותר חשוב – המוצר או השיווק?

בכל יום אנחנו שומעים על כניסתו של מוצר חדש אל השוק. פעם מדובר על פיתוח חדש בתחום אוזניות הכפתור, ובפעם אחרת על נעל שחומריה מכילים טכנולוגיה חדשנית שמבטיחה אי אלו דברים לכף הרגל שלכם. הפיתוחים מגיעים ממגוון תחומים, והפרסום שלהם פוגשים אותנו כמעט בכל מקום. אם כן, נשאלת השאלה: מה יותר חשוב – המוצר או השיווק?

"שמעת על המוצר החדש?"

בעולם של 2019, בואכה 2020, אין כמעט יום שעובר שאנחנו לא שומעים את המשפט הזה. מוצרים חדשים צצים לנו על המדף כמעט מדי יום, ויצרניהם דואגים מבעוד מועד להצטייד במשרדי פרסום גדולים, בהם יושבים מיטב המוחות שיחשבו איך לפתח למוצר גם תהליכי שיווק מעולים.

נתוני הצלחה

מה יותר חשוב – המוצר או השיווק? ציפיות לעומת מציאות

המטרה של השיווק הוא לקחת את המוצר ולהפוך אותו, על ידי פרסום מעולה, לדבר היחיד שחסר לכולנו בחיים. כלומר, תהליך השיווק צריך להיות חכם מספיק כדי לשדר ללקוח – היי, אתה שם, שומע? המוצר הזה עומד לשנות לך את החיים, לרמה שלא תבין איך חיית בלעדיו עד היום.

אולם, תהליכי השיווק צריכים להיות אמינים ולא מוגזמים מדי. הרעיון הוא לזקק את יתרונות המוצר לכדי רעיון אחד שיעביר את המסר. אפשר לנפח קצת ולהוסיף תיבול למה שהמוצר מציע, אבל בשום פנים ואופן לא ניצור אצל הלקוח ציפיה גדולה לגבי מוצר מסויים, שתתנפץ במבחן המציאות. תהליכי השיווק צריכים להלום את מאפייני המוצר.

תהליך השיווק

כשאנחנו אומרים שתהליך השיווק צריך להיות חכם מספיק, אנחנו מתכוונים שהוא צריך להיות מבריק. אבל ממש מבריק. היות והעולם שלנו רווי בפרסום, שתוקף אותנו מכל החזיתות – בפייסבוק, באינסטגרם, על ידית הדלת של הבית ובתיבות הדואר, רוב האנשים פיתחו טכניקת סינון. הטכניקה הזו מעולה בשבילם כי היא חוסכת להם זמן יקר וכמובן כסף. אבל בשבילנו בתור יצרני מוצרים או אנשי שיווק, הטכניקה הזו בעייתית ביותר. כדי לתפוס את הלקוחות שלנו ולגרום להם להיעצר ולחשוב, נצטרך "להביא אותה" עם שיווק יצירתי ביותר, וכמובן גם עם מוצר חדשני.

בואו ללמוד על תהליך השיווק באתר: https://www.gnss.co.il

המוצר בפני עצמו

כשנשאלת השאלה מה יותר חשוב – המוצר או השיווק? התשובה עליה טמונה, כמובן, גם במוצר עצמו. יש גבול לכמה תהליכי השיווק והפרסום יכולים לנפח ולהאדיר את המוצר, והוא כמובן חייב לעמוד גם בפני עצמו, ולהביא איתו חידוש אמיתי. חלומו של כל יצרן או איש שיווק היא לשמוע את השאלה "איך לא עשו את זה קודם?". השאלה הזו נותנת אישור סופי לחדשנות המוצר, ולחדשנות תהליכי השיווק שלו.אז מה יותר חשוב – המוצר או השיווק? ובכן, שניהם במידה זהה. מוצר מעולה יהווה קרקע פוריה לשיווק מצוין ומניב תוצאות, ויבטיח לכם את הדרך לפסגה.

איך עושים את זה? מיתוג עסקי הוא חלק בלתי נפרד מהעניין. צרו איתנו קשר עוד היום, ותתחילו להצליח!

באותו נושא
לחיצת יד דיגיטלית
4 נקודות חדשנות בוואטסאפ

וואטסאפ הפכה מהר מאוד לחלק בלתי נפרד מחיינו, וכיום כמעט אין תושב ישראלי שלא מנהל חשבון וואטסאפ. אפליקציית המסרים המידיים הפופולארית, נותנת שירות לשני מיליארד

קרא עוד »