חיפוש

הטעויות הנפוצות בקידום ממומן בפייסבוק ואיך להמנע מהן

אם אתם גולשים בפייסבוק ויש לכם מעט ידע בכל הנוגע לקידום אתרים ברשת, אתם בטח מרגישים עצבים בכל הגוף כשאתם רואים את הטעויות שחוזרות על עצמן בקידומים הממומנים שמופיעים ברחבי הפייסבוק. אם אתם מזדהים עם המילים הללו, כדאי שתקראו את המדריך ותדעו מהן הטעויות הללו. אם אינכם מבינים במה מדובר, כדאי שתקראו גם כן כדי שתעו ממה להימנע.

 

רקע לכתיבת המדריך

יש לנו נטייה לביקורתיות בכל מה שנוגע לרשת, אנו יודעים זאת כי כולם אומרים לנו את זה. בתקופה האחרונה אנחנו שומעים את הביקורת הזו כלפינו יותר ויותר דווקא בזמן שאנחנו גולשים בפייסבוק. אבל מה לעשות שאנחנו לא יכולים להתעלם מהטעויות שבאות לידי ביטוי בקרב מפרסמים שעורכים קידום ממומן? אנחנו מתוסכלים מהמחשבה שבעלי עסקים זורקים את הכסף שלהם לריק וכדי להביא לשינוי, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציין את הטעויות הנפוצות ביותר שראינו לאחרונה ואיך אפשר להימנע מהן.

 

טעות נפוצה מספר 1 בקידום ממומן בפייסבוק – אי הנעה לפעולה

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שראינו לאחרונה בקידומים ברחבי הפייסבוק קשורות לאי הנעה לפעולה מצד הלקוח. אם תחשבו על זה רגע, שילמתם על פרסום והצגתם בפני הלקוח את המבצע האטרקטיבי שלכם. הלקוח הפוטנציאלי רוצה ליצור אתכם קשר ולבצע את התשלום ממש עכשיו, לפני שהמבצע יסתיים, אבל לא ציינתם איך הוא יכול ליצור אתכם קשר, אז הוא פשוט ממשיך הלאה. זו טעות נפוצה בקרב בעלי עסקים שבוחרים שלא לקחת את שירותיה של חברה לקידום ובניית אתרים מסיבה שאינה ברורה לנו.

 

טעות נפוצה מספר  2 בקידום ממומן בפייסבוק – אי הגדרת קהל יעד

אחד הדברים החשובים שצריך לעשות כשבונים קמפיין כלשהו ולא רק לקידום ממומן בפייסבוק הינו הגדרה של קהל היעד. ברגע שידוע לכם מי צפוי לרכוש את המוצר או את השירות שלכם, אתם יכולים להתאים את הפרסום במיוחד עבורו. ברגע שאין לכם הגדרה מסודרת, אתם בעצם מפרסמים מבלי לגעת לאנשים מסוימים בלב. כך שרבים רואים את הפרסומת לרגע, לא מרגישים אליה שייכות וממשיכים הלאה.

 

איך אפשר להימנע מהטעויות הללו?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמנעים מהטעויות שצוינו לעיל, אתם צריכים לשים את האגו בצד ולהבין שעליכם להיעזר בשירותיה של חברה לקידום ובניית אתרים. שכן, חברה מסוג זה תאפשר לכם לשבת עם המומחים שלה ולבחון באופן מעמיק את הפרסום העתידי. כך, יעברו אתכם שלב אחר שלב על כל הפרטים החשובים שיובילו אתכם להוציא את הקידום הממומן הטוב ביותר. הנה כמה פרטים שיילקחו בחשבון במהלך הפגישה עם החברה:

  • קהל היעד
  • מסירת פרטי התקשרות
  • בריף מסודר

 

לסיום

עד כאן כל הטעויות הנפוצות שבאות לידי ביטוי בקידום ממומן בפייסבוק. אנו מקווים שתלמדו מהם ותשנו את המצב הנתון ברשת.

אפליקציה

 

באותו נושא