חיפוש

האם כרטיס ביקור דיגיטלי יעזור לכם לקדם את אתר העסק?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הדור החדש של כרטיסי הביקור.

כרטיס ביקור דיגיטלי עושה עבורכם את כל העבודה וגורם לכם ליצור רושם טוב עבור הלקוחות שלכם שמתעניינים בעסק שלכם.

הכרטיס נשלח באופן אוטומטי אל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם בסיום השיחה, או במקרה ולא יכולתם לענות להם לטלפון.

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשנות עבורכם את כללי המשחק ולהציג אתכם באור חדשני ואור שירותי עבור הלקוחות. אז איך הכרטיס שלכם יעזור לכם לקדם את העסק שלכם?

 

כרטיס ביקור דיגיטלי – לא רק כרטיס

כרטיס ביקור דיגיטלי נשלח באופן אוטומטי ללקוחות שלכם לאחר השיחה שלכם איתם. ההודעה היא באמצעות הוואטסאפ או בהודעת sms. הכרטיס ביקור הדיגיטלי מופע בתוצאות חיפוש ראשוני בגוגל לאחר 3 ימים, דבר שבפני עצמו יגביר את החשיפה שלכם ברשת. כרטיס הביקור משמש גם מיניסייט או דף נחיתה.

הכרטיס מקדם את האתר שלכם אם הוא קיים בצורה אורגנית. מלבד האתר שלכם, הכרטיס ביקור יכול גם לקדם אותם בצורה מדהימה ברשתות החברתיות ולהגדיל לכם את מספר הכניסות לעמוד וכך גם את מספר העוקבים. הכרטיס מביא אתו גם יותר ביקורות על העסק וכך מביא לדירוג גבוהה יותר במנועי החיפוש.

 

כולם ידעו מי אתם

מלבד הכרטיס ביקור שנשלח בסוף השיחה וגורם ללקוחות שלכם להבין שמדובר במקצוענים, ובאנשים שהשירות שלהם חשוב להם יותר מהכל, הכרטיס יעזור לכם להגביר את החשיפה שלכם ברשתות וכך לקדם את העסק שלכם.

אם מחשפים את העסק שלכם בגוגל – כנראה שהוא קיים. הכרטיס ביקור ייתן לכם דחיפה לתוצאות הראשונות בכל מה שקשור לחיפוש בגוגל. אנחנו חברת דיגיטלי בי קארד נשמח לשים את העסק שלכם במקום הראשון בתוצאות החיפוש.

 

אין שני לרושם ראשוני

לרוב, כאשר אתם מכירים מישהו חדש, אתם רוצים לדעת עליו קודם כל פרטים בסיסים בכדי לדעת האם הוא מתאים לכם, או האם אתם משדרים על ״אותו גל״. המטרה המרכזית של הכרטיס היא היכרות עם הלקוח בתוך מספר שניות ולעשות זאת בצורה שהיא נוחה ומהירה.

הכרות זה תענה ללקוחות על השאלות הבסיסיות ביותר שלו עבור העסק שלכם – מה שם העסק שלנו, מה הוא עושה, ואיך אפשר בעצם לברר עליו ברשתות החברתיות.

מספר תמונות תמיד יעזרו בכל נושא האמינות, והדבר החשוב ביותר – איך ניתן ליצור קשר בצורה שהיא מהירה ונוחה עבור הלקוחות שלנו. הכרטיס ביקור הדיגיטלי נמצא שם על מנת לתת את כל המידע הזה עבור הלקוחות שלנו, ובמינימום מאמץ.

 

לסיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לפתוח לכם דלתות שיובילו אנשים רבים להכיר את העסק שלכם. כרטיס הביקור נותן מידע בסיסי וחשוב מאוד עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, דבר המונע מהם לבזבז את הזמן שלכם בהמון שאלות ראשוניות, כי יש להם את כל הפריטים, ומשאיר אתכם נגישים עבורם ומדייק עבורם את השירות שיש לכם להציע.

כרטיס מעוצב

 

באותו נושא