חיפוש

האם כל המידע יישמר לכם בעת החלפת מסך לאייפון 11?

חברת אפל השקיעה הרבה מחשבה ודאגה להכניס את מיטב השיפורים הטכנולוגיים במסכי האפל של אייפון 11. זאת הסיבה שאיכות המסך, אינה נופלת מכל מסך טלוויזיה סטנדרטי. לצד היתרון במסך איכותי, כשיש צורך להחליפו, יש לדאוג למסך מקורי שמאושר על ידי אפל, על מנת לשמור על המכשיר שלכם. המסך משפיע באופן ישיר על ביצועי מכשיר האייפון.

 

על מה להקפיד בהחלפת מסך לאייפון?

אם אתם רוצים לבצע החלפת מסך אייפון 11,  כדאי שתשימו לב לכמה דברים. מדובר באחד הדגמים המוצלחים מבין האייפונים. בכל חלק בו, וביתר שאת בהחלפת מסך, כדאי להתייעץ עם טכנאי, או עם מעבדה מאושרת על ידי חברת Apple. סלולארי לי,  ידעו לתת לכם את הייעוץ הנכון. יש הבדל בין מעבדות שונות, ובשל העובדה שמדובר במכשיר העבודה שלכם, מכשיר הצילום שלכם, ובעצם אחד הדברים החשובים לכם, מומלץ לבחור את המעבדה האיכותית יותר, לה יש את חלקי החילוף של האייפון. שימו לב שמסך אייפון 11, כולל מסך זכוכית חיצוני, מסך המגע, ומסך פנימי – מסך התצוגה של LCD.

 

האם המידע במכשיר יישמר בהחלפת מסך?

אם תלכו למעבדה שמאושרת על ידי חברת Apple, ותזמינו החלפת מסך אייפון 11, שתבוצע על ידי טכנאי מורשה, בעזרת חלקים מקוריים של אייפון 11, אין סיבה שהזיכרון שלכם יימחק. טכנאי המעדה, יבצע החלפת מסך, ולאחר מכן המכשיר שלכם יהיה כמו מכשיר חדש, אך יכלול כמובן את המידע שהיה על הקודם. שימו לב, בכל מקרה, מומלץ לשמור תמיד את המידע שלכם על "ענן", ולא רק במכשיר עצמו, על מנת לבטח את עצמכם לכל צרה שלא תבוא.

 

ממה צריך להיזהר?

שימו לב, החלפת מסך אייפון 11,  היא דבר מורכב, שאינו יכול להתבצע על ידי כל דוכן לממכר פלאפונים, אלא על ידי מעבדה מאושרת בלבד. אל תהמרו על מעבדות שאינן בקיאות בנושא, או לא מתחייבות לגבי מסך מקורי, משום שגם אם עכשיו התיקון או החלפת המסך תהיה יותר זולה, בסופו של דבר, הדרך הקצרה תהפוך לארוכה, והזול יהיה יקר יותר. סלולארי לי, יכולים לבצע את החלפת המסך, כולל שמירה על הזיכרון של המכשיר שלכם, ובצורה המהירה ביותר והאמינה ביותר.

לסיכום, האייפון 11 נחשב למכשיר מצוין, אך הרבה מסוד קסמו מצוי באיכותו הידועה של המסך שלו. זאת הסיבה שהחלפת מסך דורשת מעבדה מקצועית ומאושרת על ידי חברת Apple. זה חשוב גם כדי שטכנאי הפלאפונים לא ימחק לכם את זיכרון המכשיר. אם תערכו את התיקון או החילוף במקום מתאים, ובצורה מסודרת, אין שום סיבה שייגרם נזק לזיכרון. להפך, החלפת המסך, במסך מקורי, תהפוך את ביצועי המכשיר שלכם למהירים ואיכותיים הרבה יותר. ואיכות החיים שלכם תשתנה.

כלי עבודה

 

באותו נושא