חיפוש

דרכים חדשניות לעשיית כסף מהבית מאז משבר הקורונה

משבר הקורונה הוביל לקשיים בריאותיים ונפשיים, אך יותר מהכול הוא הביא לקריסה כלכלית של משקי בית רבים בישראל. כמעט בין לילה תעשיות שלמות שהעסיקו מאות אלפי ישראלים קרסו, כאשר הפתרון טרם נראה באופק. למרות הקשיים, העולם המודרני מזמן מגוון אפשרויות ליצירת הכנסה בלי לצאת מבית המגורים. במאמר זה נסקור דרכים חדשניות לעשיית כסף בלי לצאת מהבית.

 

גמישות כאמצעי להסתגלות

גם אנשים אשר מעולם לא היו זקוקים לסיוע כלכלי, והיו כל חייהם בצד הנותן, עלולים למצוא את עצמם בעקבות משבר הקורונה מחפשים מספר טלפון של עורך דין הוצאה לפועל שיגן עליהם מהנושים המאיימים. פשיטות הרגל כתוצאה מהקורונה הן ייחודיות, מאחר ורבות מהן אינן נובעות מהתנהלות פיננסית לא סבירה, אלא פשוט מחוסר יכולת להתכונן לאירוע המתרחש אחת למאה שנה. כאשר נמצאים במצב משברי כה חריג, ישנן שתי אפשרויות – ניתן לשקוע לדכדוך, לחשוב מה היה אילו, ולקוות שהתקופה הקשה תחלוף, וניתן לנסות להסתגל, ולהתאים את עצמכם לעולם חדש. מציאת פתרונות השתכרות חדשים אולי לא תעניק לכם את הקריירה המשגשגת הקודמת, אבל היא תעניק לכם ולמשפחתכם פרנסה בטווח הזמן הקרוב. היום, ניתן למצוא מגוון משרות בלי לצאת מהבית, בין אם בשיחות טלפוניות מטעם חברות סקרים או שיווק, ובין אם בעזרת המחשב האישי.

 

שיווק אינטרנטי וקידום אתרים

שיווק אינטרנטי וקידום אתרים זו אחת מהאפשרויות המתגמלות ביותר לעבודה בלי לצאת מבית המגורים. הצרכנים המודרניים מקבלים את רוב התוכן שלהם לא מהמדיומים המסורתיים כמו ערוצי החדשות בטלוויזיה או העיתונות, אלא מגלישה באינטרנט. נפח התעבורה הגדול באתרים הופך את השיווק באינטרנט למשתלם במיוחד, וחברות רבות מפנות אל התחום תקציבים הולכים וגדלים. אם יש לכם את הידע הנדרש, תוכלו להתחיל בחיפוש הצעות עבודה בבניית אתרים לבתי עסק. תוכלו למצוא מגוון קורסים ושיעורים קצרים שינחו אתכם בתהליך. אפשרות נוספת היא כתיבת תוכן לאתרים קיימים. כתיבת התוכן כוללת לרוב שילוב של מילות חיפוש פופולאריות, שיביאו לעליית האתר גבוה ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל, ויצירת קישוריות בין אתרים שונים.

 

פרסום ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות החברתיות הוא כלי מודרני רב עוצמה, אשר עושים בו שימוש פוליטיקאים וחברות מסחריות. אם יש לכם מספיק זמן פנוי, תוכלו ליצור הכנסה נוספת על ידי עבודה כמגיבים בתשלום. משרות אלו מוענקות על בסיס כמות תגובות למודעות בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. חלק מהחברות העוסקות בתחום יספקו לכם פרופילים אשר הוכנו בקפידה, כך שיהיה כמעט בלתי אפשרי לעלות על כך שלא מדובר באדם אותנטי, וחברות אחרות יבקשו מכם להקים אותם מאפס כתנאי ראשוני לקבלה לעבודה.

 

הכנה לעתיד כלכלי חדש

בסופו של דבר, אם יש לכם די זמן ואנרגיה, יתכן וכדאי לכם לשקול ללמוד קורסים אקדמאיים דרך מסך המחשב. מגוון של אוניברסיטאות מציעות כיום שיעורים חינם אין כסף, ואלו יאפשרו לכם לצבור כישורים חדשים, ולצאת מהר לדרך חדשה בסופו של המשבר.

רשת חברתית

באותו נושא