חיפוש

איפה מומלץ לבצע שיווק על מנת להגיע לבני נוער?

בשנים האחרונות, כל עסק שמכבד את עצמו חייב לעבור לשיווק דיגיטלי כדי להצליח להגיע ללקוחות פוטנציאלים.

ריבוי המדיות החברתיות גרם להתפצלות של קהל היעד ביניהן,  ולכן לא כדאי להשקיע בכל המדיות באופן שווה אלא בהתאם לסחורה ולמי שאנו רוצים למשוך כדי לקנות אותה.

נאמר שאתם רוצים למכור חליפה לבר מצווה. באופן טבעי קהל היעד שלכם הוא נוער ו/או הורים לנערים. כדאי להשתמש במדיות התקשורת השונות, דיגיטליות ומסורתיות, על מנת להגיע לכל אחד משני החלקים של קהל היעד. השיטות המסורתיות הן פרסום בשלטי חוצות/ עיתונים. על השיטות הדיגיטליות נרחיב במאמר זה:

 

פייסבוק

פייסבוק נחשבת לאחת מותיקות המדיה החברתית ולכן האוכלוסיה בה תהיה יותר מבוגרת אם כי עדיין ישנם בני נוער שמחזיקים חשבון ובשבילם, ובשביל הורי חתן השמחה, שווה לשווק גם שם. על מנת לקדם פרסום בפייסבוק ניתן לבחור קידום ממומן, בו משלמים כסף לפייסבוק כדי להקפיץ את המודעה שלכם לאוכלוסיה המוגדרת מראש לפי קריטריונים קבועים או את האפשרות החינמית, הכוללת פרסומים בקבוצות, שימוש בהשאטגים, קיום הגרלה שווה המותנית בשיתוף הפוסט וכו'.

 

אינסטגרם/ סנאפצ'ט

אינסטגרם אמנם פרצה לשוק זמן לא קצר אחרי פייסבוק אך גם היא אינה המדיה החברתית המועדפת על בני נוער. במדיה זו מעלים תמונות בלבד ועיקר הפרסום מגיע סביב האשטגים (מילות מפתח המסומנות ב-# בראשיתן ודרכן אפשר להגיע לפוסטים נוספים באותו נושא), ושיתופים בפיד או בסטורי. סנאפצ'ט היא גם מדיית תמונות אך בני נוער אוהבים אותה יותר מאחר ויש בה יש פילטרים שהופכים את התמונה למשעשעת. ניתן ליצור פילטרים של החברה (למשל: הצמדת חליפה לפלג הגוף העליון הנכנס לתמונה).

 

טיקטוק

טיקטוק היא מדיה בה משתמשים בעיקר בני נוער. טיקטוק היא מדיה המבוססת על סרטונים קצרים. לצורך פרסום במדיה זו יש לצלם סרטון, רצוי עם המוצר עצמו. לסרטון ניתן להוסיף אפקטים שונים כמו מוזיקת רקע, מדבקות וטקסט. במדיה זו, בנוסף על הגרלות, שיתופים והאשטגים, ניתן גם לשמוע לקוחות מרוצים מספרים על המוצר. לעתים יידרש לכך תמרוץ כמו אחוזי הנחה בקניה הבאה בחנות, אך ניתן להתייחס לזה כאל הוצאות שיווק. בנוסף, ניתן לראות סרטונים מהאירוע עצמו ולהתרשם מהמוצר בעת שימוש (אם נחזור לדוגמת חליפת הבר מצווה ניתן יהיו לראות את כל חלקיה, איך היא יושבת על הגוף בעת הכניסה לאולם או בעת הריקודים וכו').

יש לזכור שכל המדיות הן פלטפורמה לפרסום, אם מספיק מתמרצים. בנוסף להגרלות/ שיתופים והאשטגים ניתן להשתמש גם בכוכבי רשת, להם מאות אלפי ואף מליוני עוקבים שניתן לתת להם מוצר אחד במתנה בתמורה לסקירתו והמלצה עליו. מומלץ להנגיש את הפוסטים: ליד תמונות לכתוב מה מתואר בתמונה, לכבדי ראיה ולהצמיד טקסטים לסרטונים לטובת לקויי השמיעה. בשבילכם זו השקעה קטנה, בשבילם אתם עסק שרואה אותם.

 

רשת חברתית

באותו נושא
אתר מכירות
קידום ובניית אתרים

ניהלתם את העסק שלכם עד היום בלי אתר? אנשים פנו אליכם כי שמעו על השירות שאתם נותנים? אם כך, הגיע הזמן שתתקדמו. לנהל בעידן המודרני

קרא עוד »