חיפוש

איך מקדמים רשתות חברתיות בצורה נכונה?

הרשת החברתית היא תעודת הזהות שלכם במאה ה- 21. בין אם מדובר במשתמשים פרטיים ובין אם מדובר בדפי עסקים, שימוש נכון ברשת החברתית יסייע לכם לקדם אתכם ואת האינטרסים שלכם, תוך שימת דגש על המוניטין שתרצו שיהיה לכם או לעסק. עשו זאת בצורה מקצועית ונכונה!

 

מהו מחזור פעילות?

כפי שתוכלו לקרוא בקישור הבא (https://goolike.co), מחזור הפעילות של המשתמש שלכם ברשת החברתית הוא בעל השפעה רחבה על הצלחתכם במגזר בו אתם עוסקים! ההצלחה במדיה החברתית נובעת מכמות השימוש שיש למשתמש שלכם (שיתופים, תגובות, לייקים), ואותה הצלחה קשורה בקשר ישיר להצלחתכם באופן כללי.

 

איך מקדמים רשתות חברתיות בצורה נכונה?

ראשית – עליכם להחליט מה המסר שאתם רוצים להעביר ומי הוא קהל היעד. קהל יעד צעיר תמצאו בפלטפורמה אחת, ואילו קהל יעד בוגר יותר תמצאו בפלטפורמה אחרת. האם אתם עוסקים במוזיקה? בדוגמנות? בפרשנות פוליטית? כל אחת מהתשובות תפנה אתכם לרשת חברתית אחרת.

 

ומה צריך לעשות לאחר שיש לי פרופיל?

ראשית, יש להקפיד על מחזור פעילות גבוה. כמות גבוהה של שיתופים, לייקים או תגובות, תמתג אתכם כדפים שיוצגו בסבירות גבוהה יותר בהצעות של משתמשים נוספים, שיחשפו אליכם יותר וככה תגדילו ותרחיבו את מעגל המשתמשים שחשופים אליכם.

 

עוקבים מגיעים בצרורות!

דף בעל כמות גבוהה של עוקבים או מחזור פעילות גבוהה, ממותג כמקצועי או "שווה מעקב", ולכן ככל שיהיו לכם יותר עוקבים ככה הסיכוי שלכם להתרחב גדול יותר. בנוסף, עוקבים שיהיו מרוצים מכם ימליצו לחברים לעקוב אחריכם, וכן הלאה.

 

איך ניצור נקודת פתיחה טובה?

דרך טובה מאוד להתחיל כדף בעל מחזור פעילות גבוה: קניית עוקבים.
קניית העוקבים צריכה להיעשות דרך חברה המומחית בתחום זה, חברה אמינה שתספק לכם שירות איכותי ומקצועי במחיר משתלם ונוח. כמו כן, יש להקפיד שהחברה תבטיח שהעוקבים החדשים לא יסירו את העוקב לאחר פרק זמן קצר.

 

כמה זה יעלה לנו?

מחירים הוגנים ונוחים יחסית, ניתן לאימוד כך: עבור כשמונה מאות עוקבים, תידרשו לשלם כ- 36 ש"ח. לעומת זאת, אם תרצו למעלה מ- 2,000 עוקבים, תשלמו כ- 72 ש"ח. מעל קניית עוקבים מסוימת, תוכלו לקבל סכום עוקבים נוסף במתנה.

 

מה עוד ניתן לרכוש על מנת לקדם את הרשת החברתית שלי בצורה נכונה?

מלבד עוקבים, תוכלו גם לרכוש לייקים עבור הפרסומים שלכם ברשת החברתית, צפיות בסטורי במקרה שמדובר באינסטגרם ואפילו תגובות עבור תמונות, פוסטים או ציוצים.

 

באיזה רשתות אני יכול לקדם את עצמי?

קידום עצמי ברשת החברתית יכול להיעשות באינסטגרם, בפייסבוק, בטיקטוק, ביוטיוב ועוד. במידה ועוד אין לכם חשבון ברשת החברתית – זה הזמן לפתוח! לאחר מכן, על מנת לסייע לדף שלכם להמריא, מהרו לרכוש נקודת פתיחה טובה עם עשרות עוקבים חדשים!

רשתות חברתיות

באותו נושא
הכן את אתרך למובייל

בשנים האחרונות הוקמו לא מעט חברות לשיווק במובייל, רובן אף בונות את האתרים כחלק מעסקת חבילה. אלא שראוי לציין כי רוב המקרים המדווחים ע"י חברות

קרא עוד »