חיפוש

איך מזמינים אמן חושים לאירוע עסקי

אירוע עסקי זהו אירוע שדורש מחשבה מרובה של המארגנים אותו בשל מורכבות המשתתפים בו. לעיתים לא כל המשתתפים מכירים אחד את השני היכרות מוקדמת ולעיתים יש צורך לחבר את המשתתפים בדרך יצירתית ובלתי שגרתית. כך או כך, במרבית הפעמים מצופה ממפיקי האירוע לעורר עניין בקרב האנשים אשר הוזמנו לאירוע, בנוסף לנושא המרכזי שבגינו בכלל הופק האירוע.  משימה לא פשוטה כלל וכלל, הן כאשר ישנה היכרות והן כאשר היא איננה.

 

לחשוב מחוץ לקופסא

הזמנה של אמן חושים לאירועים עסקיים יכול להוות פתרון מעולה למקרים בהם  מחפש המפיק או מארגן האירוע תוכנית אומנותית שתשאיר את המשתתפים בעניינים. אמן חושים באירוע עסקי יכול להוות פתרון הן כאשר האירוע ארוך ויש לייצר הפוגה קומית, הן כאשר המשתתפים לא מכירים אחד את השני היכרות מוקדמת ויש לייצר חיבור מסוים ביניהם, והן כאשר המשתתפים באירוע כן מכירים אחד את השני, אך צריכים מופע ששובר מעט את השגרה.
מופע המשלב טלפתיה וחושים מחודדים יכול לגרום לאנשים לחשוב מחוץ לקופסא ולהישאר עם רושם עמוק גם לאחר האירוע.

 

אינטימיות ללא חשיפה

כאשר מדובר באירוע עסקי, במרבית הפעמים אין מדובר בקבוצת אנשים עם היכרות מעמיקה ולכן אין אפשרות להזמין אירוע אומנותי שקשור בחשיפת הרגשות או המחשבות לעיני כל המשתתפים הנוספים באולם. הזמנת אמן חושים לאירוע עסקי יכולה להוות פתרון מצוין גם לבעיה זו, משום שאמן חושים מציג מופע שלם ללא תלות במשתתפים בו. הוא יכול כמובן לשתף את הקהל, אך איש מן המשתתפים לא ירגיש מובך בעל כורחו כאשר הוא יושב בקהל וצופה באמן חושים בפעולה.

 

התאמה לאופי האירוע

מאחר ואמן חושים הוא אדם אנושי (אולי קצת על אנושי), ניתן לתאם ולדבר איתו מראש על אופי האירוע.

בהזמנת אמן חושים לאירועים עסקיים, אפשר להתאים את המופע לאופי הקהל עצמו, לדוגמא במקרה והקהל בגיל השלישי, כאשר כל הקהל עוסק באותו מקצוע, כאשר כל הקהל מתעניין באותו הנושא אשר לשמו הם התכנסו לאירוע העסקי.

במידה ומדובר על אירוע חברה, ניתן לתת מידע פנימי בעת הזמנת אמן חושים לאירוע עסקי של החברה ובכך לייצר עניין רב למשתתפים באירוע.

לעיתים, כאשר ישנו צורך פשוט לצאת מעט מהשגרה, ניתן לבקש מאמן החושים לא לדבר כלל על נושאים הקשורים בעבודה היום יומית.

 

טעם של עוד

אין ספק שהזמנת אמן חושים לאירוע עסקי משאירה את המשתתפים פעורי פה. אין מדובר על נושא ספציפי שיכול מצד אחד לעניין חלק מהמשתתפים ומאידך לשעמם את החלק הנוסף של המשתתפים. בהזמנת אמן חושים לאירוע העסקי שלכם, אתם מבטיחים אירוע בלתי נשכח, ברמה גבוהה מאד, שתשאיר את המשתתפים המומים עם טעם של עוד.

אמן חוש בהופעה

באותו נושא