חיפוש

איך להקים פרופיל טיקטוק מצליח?

גם אתם לא מפסיקים לשמוע שכל עסק מצליח, ומדובר גם על אנשים שהם העסק כמו: יוצרי תוכן, סטאנדפיסטים, דוגמניות, וכו', צריכות היום פרופיל טיקטוק מעולה? שזו פלטפורמה ששווה להשקיע בה? שטיקטוק היא האינסטגרם הבאה? אז לדעתנו כל השמועות נכונות ולכן הכנו עבורם כאן מדריך קצר איך לפתוח פרופיל טיקטוק!

 

אז, מה זאת בעצם אפליקציית הטיקטוק?

טיקטוק היא אפליקציה שבכלל הושקעה בשם Douyin בספטמבר בשנת 2016 בסין והוצאה לשוק במהלך 2017 אחרי מתיחת פנים ושינוי השם למה שאנחנו מכירים היום: Tiktok.  אף על פי שזוהי אפליקציה סינית, יש בה משתתפים ומנויים מכל רחבי העולם. מדובר בפלטפורמה חברתית המבוססת על סרטונים קצרים אליהם אפשר לצרף סאונד של שירים, קטעים מתוכניות טלווזיה או סאונד מקורי שלכם.
איך אתר טיקטוק הפך לכל כך פופולרי בעולם?

 

איך טיקטוק גרמה לכל העולם להתמכר?

בערך בשנת 2018, הבעלים של אפליקציית הטיקטוק רכשו את אפליקציית הסרטונים המצליחה בשם: Musical.iy. זו הייתה אפליקציה נפרדת אך בעלת אותו הקהל יעד והקונספט של טיקטוק. למעשה היא החלוצית של הסגנון הזה ולכן הייתה יותר מוכרת ומצליחה באותה התקופה. היו לה מיליוני הורדת והמשתמשים שלה לאחר הרכישה עברו באופן אוטומטי לאפליקציית הטיקטוק מה שנתן מקפצה מטורפת לאפליקציה ונתן לה חשיפה רבה. בסוף שנת 2018, טיקטוק הוכתרה בתואר "האפליקציה החינמית עם הכי הרבה הורדות".

 

מדריך ליצירת פרופיל טיקטוק באפליקציה

  • ראשית, היכנסו אל חנות האפליקציות שבפלאפון החכם שלכם והקלידו בשורת החיפוש "Tiktok" או "טיקטוק" בעברית, לחצו על כפתור ההורדה והמתינו עד לסיום ההורדה במכשיר שלכם.
  • האפליקציה היא בעלת לוגו של תו לבן עם צלליות של ורוד וטורקיז על רקע שחור. השם המלא הוא: Tiktok – trends start here.
  • לאחר שהאפליקציה ירדה בשלמותה אתם יכולים לפתוח אותה בנייד שלכם. התחילו בהגדרת הפרופיל שלכם והוספת פרטים אישיים כמו: שם משתמש, מין, גיל, מדינה וכו' ולאחר מכן תוכלו לעבור אל מילוי פרטי ההתחברות: מייל, סיסמא, שם משתמש וכו'.
  • שימו לב, בbio שלכם תוכלו להוסיף פרטים שיעזרו לכם לקדם את העסק ולחבר בין העוקבים מהערוצים השונים, הוסיפו קישור אל פרופיל האינסטגרם שלכם, לאתר האינטרנט שלכם, לעמוד היוטיוב או לפרופיל בפייסבוק.
  • השלב האחרון: יצירת סרטוני טיקטוק!

בהצלחה!

 

לאיזה קהל יעד מתאימה אפליקציית הטיקטוק?

לפני כמה שנים טובות אמרו על אינסטגרם שזו אפליקציית צילום והיו משתמשים בה בעיקר בני נוער, כיום היא הפלטפורמה הכי רווחית ובעלת זמן המסך הגדול ביותר מכל האפליקציות שבזירה. כך בדיוק גם טיקטוק נחשבת כיום אפליקציה לילדים ונוער אבל כל מי שיכנס מאוחר מידי הולך להתחרט על זה ובגדול!

 

לסיכום אפליקציית הטיקטוק

אחרי שהבנו קצת את ההיסטוריה של האפליקציה ועברנו דרך הפרקטיקה ומשם המשכנו להבחנת המשתמשים, אתם לגמרי מוכנים לפתוח את העמוד טיקטוק המצליח שלכם!

מכשיר טלפון

 

באותו נושא