חיפוש

שלבים להקמת אתר

אתר הינו חלק חיוני לכל עסק. בעידן טכנולוגי כמו שלנו, הנוכחות הרשתית במקרים רבים משקפת את רמת המקצועיות והרצינות של בית העסק. אמנם להקים אתר אינו עניין מסובך, אך תחילה יש להבין מהו בעצם אתר: אתר הינו אוסף קבצים המקושרים אחד לשני, ומאוחסנים בשרתים המחוברים לרשת האינטרנט. למעשה, כל אתר שאנו משוטטים בו אנו למעשה גולשים אל השרתים בהם האתר מאוחסן ושם מטיילים בין הקבצים שלו. פשוט נכון? עכשיו אחרי שהבנו על מה מדובר, בואו נראה מה אנחנו צריכים בשביל להקים אתר:

אתר שיווק

  1. שטח –על מנת להסביר את הנקודה הזאת, נחזור רגע עוד צעד אחד אחורה ונסביר מהו בעצם האינטרנט: האינטרנט למעשה מורכב מהמון שרתים ומחשבים המחוברים אחד לשני ומתקשרים ביניהם. השרתים שברשת מכילים את כל המידע והאתרים מהם אנו נהנים, וכל פעם שאנו גולשים לאתר אנו למעשה גולשים לשרתים של החברה המנהלת אותו. לדוגמא – כשאנו גולשים לפייסבוק אנו מגיעים לשרתים של החברה, שעליהם מאוחסן כל המידע שאנו רואים באתר. החזקת שרת הינה מסובכת ויקרה, וכדאית בעיקר לחברות הגדולות. אז מה עושים האנשים הפרטיים? משלמים לחברות שמחזיקות שרתים בשביל להשכיר אותם. ממש כמו שטח נדל"ני אם תרצו, עליו נקים את ביתנו.
  2. כתובת – אם להמשיך בדימוי הבית, הרי שכל בית זקוק לכתובת על מנת שמבקרים יוכלו להגיע אליו. הכתובת באינטרנט הינה כתובת ה-URL אליה אנו גולשים, לדוגמא com. בכדי לייצר כתובת URL יפה ונוחה לאתר שלנו עלינו לרכוש דומיין. תהליך הרכישה הינו פשוט ומותאם לאנשים ללא רקע טכנולוגי. ישנם שירותים רבים ברחבי האינטרנט שמוכרים דומיינים,וחשוב לחפש שירותים בעלי המלצות, ולערוך סקר שוק לפני שממהרים לרכוש את הדומיין הנחשק. שוק הדומיינים הינו תחרותי וקיימות חבילות מעולות המאגדות בתוכן דומיין ושטח אחסון במחירים נפלאים.
  3. עיצוב – כעת, אחרי ששכרנו שטח לביתנו, וקבלנו גם כתובת, עלינו לדאוג לעיצוב הבית. גם כאן קיימים שירותים נפלאים שתוכלו באמצעותם להקים את האתר בקלות וביעילות. שירותים אלה לרוב מציעים התממשקות נוחה לשירותי האחסון שבחרתם, ואף מציעים שירותי אחסון משלהם. גם כאן סקר שוק הוא המפתח ויכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

לסיכום, אתר הינו חלק חיוני לכל עסק. בעידן טכנולוגי כמו שלנו, הנוכחות הרשתית במקרים רבים משקפת את רמת המקצועיות והרצינות שלנו.האתר משמש כפנים הראשונות שהלקוח פוגש, והוא זה שמשאיר עליו את הרושם הראשוני. יש המון מה להגיד בכל הקשור לנראות, נגישות ונוחות האתר, אך שלושת האלמנטים שמשותפים לכל האתרים באשר הם הינם שטח אחסון, כתובת ועיצוב. כיום הקמת אתר הינה פשוטה מתמיד, ולכל שלב בדרך ישנם שירותים המציעים תמיכה לאנשים ללא רקע טכנולוגי, כך שחווית ההקמה נשארת פשוטה ומהנה לכל אורך הדרך.

באותו נושא
הכן את אתרך למובייל

בשנים האחרונות הוקמו לא מעט חברות לשיווק במובייל, רובן אף בונות את האתרים כחלק מעסקת חבילה. אלא שראוי לציין כי רוב המקרים המדווחים ע"י חברות

קרא עוד »