חיפוש

דרכים לשיווק עסקים קטנים בעזרת אפליקציית וואטסאפ

וואטסאפ ללא ספק שינתה את פני התקשורת המודרנית והפכה לכלי בלתי נפרד בחיי היומיום שלנו. הייחוד יוצא הדופן של האפליקציה טמון בשילוב בין היותה סוג של רשת חברתית, לאמצעי תקשורת מהיר מאוד ופרטי לכל משתמש. בנוסף לכך, וואטסאפ הינה פלטפורמה מצוינת לקידום עסקי וישנן מספר דרכים לנצל אותה לשיווק ממוקד ויעיל לקהל היעד.

 

וואטסאפ רגיל מול וואטסאפ עסקי

חברת וואטסאפ, מאז שנרכשה על ידי פייסבוק ב-2014, הרחיבה את קהל המשתמשים שלה והציגה תכונות חדשות, כאשר המשמעותית ביותר הייתה השקת וואטסאפ עסקי. אפליקציה זו, שנועדה לשפר את התקשורת בין בעלי עסקים ללקוחותיהם או עובדיהם, מציעה כלים ייחודיים שאינם קיימים בגרסה הרגילה, כגון פרופיל עסקי, מענה אוטומטי, תשובות מהירות ואיסוף נתונים סטטיסטיים, בנוסף לאפשרויות המוכרות כמו יצירת רשימות תפוצה וקבוצות מנוהלות.

בנוסף, וואטסאפ עסקי מקלה על יצירת רשימת לקוחות ודיוור תכנים כמו ניוזלטרים, תמונות, פרסומות והודעות. עם זאת, חשוב לזכור כי שיווק בוואטסאפ צריך להיות ממוקד במתן ערך מוסף ללקוח, מבלי להציף אותו בתכנים פרסומיים או לא רלוונטיים.

עסקים קטנים

 

טיפים מנצחים לשיווק עסקי בוואטסאפ

  1. יצירת רשימת תפוצה ללקוחות:

אחד היתרונות הבולטים של וואטסאפ הוא היכולת לשלוח הודעות אישיות לעד 256 משתמשים בבת אחת. נצלו זאת ליצירת רשימת תפוצה ממוקדת ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם.

 

  1. שילוב כפתור שיחה בוואטסאפ:

הוסיפו כפתור "צור קשר" או "שלח הודעה" באתר שלכם, בעמוד הפייסבוק או בפרופיל העסקי. בלחיצה אחת, לקוחות מתעניינים יוכלו ליצור איתכם קשר ישיר בוואטסאפ, מה שייעל את תהליך התקשורת והמכירה.

 

  1. הטמעת כפתור שיתוף לוואטסאפ:

אפשרו לגולשים באתר שלכם לשתף בקלות תכנים, מוצרים או מבצעים עם חבריהם בוואטסאפ. כפתור השיתוף יגביר את החשיפה האורגנית של העסק שלכם ויעודד המלצות אישיות.

 

  1. פרסום מושכל בקבוצות וואטסאפ:

בחרו בקפידה את הקבוצות הרלוונטיות לקהל היעד שלכם והקפידו על תדירות סבירה של פרסום. הציעו לחברי הקבוצה הטבות ייחודיות או תוכן ערכי כדי למנוע תחושת הצפה או חוסר רלוונטיות.

 

Business WhatsApp

 

שיווק אותנטי בגובה העיניים

שיטה נוספת ליצירת שיווק בוואטסאפ ופרסום ויראלי היא כאשר המפרסם נטמע באותנטיות בקבוצות שונות. התהליך למעשה מתחיל כאשר המפרסם מכריז על פעילות, רצוי כזו שכוללת פרסים, ומזמין את הלקוחות ליצור קבוצות וואטסאפ עם חבריהם ולצרף אליהן גם את המפרסם.

לאורך הקמפיין, המפרסם שולח מסרים שיווקיים בדמות חידונים, תמונות וסרטונים קצרים, תוך הקפדה על תוכן מעניין, מאתגר ותדמיתי, ולא מכירתי מדי, על מנת שהמשתמשים ירצו לכלול אותו בקבוצה מבלי להרגיש שהוא "נדחף" אליה כיחצן ומשווק אגרסיבי בעל אינטרסים.

 

לסיכום

וואטסאפ הפכה לכלי שיווק חזק בעולם העסקי, המאפשר לבעלי עסקים קטנים לקדם את המותג שלהם ולתקשר ביעילות עם קהל היעד. לכן זכרו, על ידי ניצול תכונות ייחודיות של וואטסאפ עסקי ניתן להגביר משמעותית את החשיפה והמעורבות של הלקוחות שלכם ולהרחיב את קהל היעד במהירות ויעילות.

שיווק עסקי

באותו נושא