שיווק באינסטגרם – עשה ואל תעשה בעולם הדיגיטלי

נדמה שאת אפליקציית אינסטגרם שכבר שנים מהווה את אחת האפליקציות הפופולאריות בעולם אין צורך להציג – ובכל זאת נציג אותה במספר מילים.

מדובר באפליקציה חינמית שמטרתה שיתוף תמונות שהושקה לראשונה בשנת 2010 עבור מכשירים של חברת אפל ובהמשך הותאמה גם לאנדרואיד.

בשנת 2012 רכשה פייסבוק את אינסטגרם, וכך אפליקציה זו הפכה לחלק חשוב מהאימפריה הדיגיטלית של פייסבוק.

במהלך השנים נוספו לאינסטגרם פיצ'רים נוספים, וכיום היא מאפשרת בנוסף לשיתוף המסורתי של תמונות שיתוף "סטורי" שנעלמים לאחר 24 שעות, שליחת הודעות ישירות במסנג'ר, פילטרים שונים ועוד.

 

קבוצת פורשופ נכסים דיגיטליים: מה הקשר בין אינסטגרם לשיווק דיגיטלי?

כיום אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הפופלאריות והמצליחות ביותר בעיקר בקרב אוכלוסיות המשתתפות באופן פעיל ביותר בשוק הצריכה. ככזו, באינסטגרם ישנו פוטנציאל אדיר לשיווק עבור מגוון אוכלוסיות. אינסטגרם מהווה כר פורה לצמיחתם של משפיעני רשת בעלי מיליוני עוקבים, כאשר מעמד זה מאפשר לאותם משפיענים להרוויח כסף באמצעות פרסום של מוצרים מסוימים.

כמובן, כאשר אנחנו מדברים על האפשרות להרוויח כסף מאינסטגרם הדבר החשוב ביותר הוא התנועה והחשיפה בעמוד שלנו. הכוונה בתנועה היא כמות הגולשים שנחשפים לתוכן שבפרופיל, ואת זה ניתן למדוד בקלות על ידיד מספר הגולשים שעוקבים אחרינו וכן כמות הלייקים שהפוסטים שאנחנו מעלים מקבלים.

 

פורשופ נכסים דיגיטליים: כך תגרמו לפרופיל שלכם להמריא

לא כל אחד מצליח לפתוח פרופיל אינסטגרם וויראלי. דברים בדרך כלל לא באים בקלות בחיים, והפיכה לאושיית אינסטגרם היא אחד מהדברים הללו. עם זאת, פעולה לאור ההמלצות הבאות יכולה בהחלט לשפר את הסיכוי שתהפכו לאושיית אינסטגרם מצליחה:

שמרו על פרופיל פעיל:

הפרופיל שלכם יתקשה להמריא אם תפרסמו פוסטים רק אחת לתקופה ארוכה. מומלץ לפרסם עדכונים שוטפים באופן דינמי וקבוע, שכן הדבר גם תורם ליצירת תדמית חיובית בעיני העוקבים שלכם וגם משפר את החשיפה אליה הפוסטים שלכם זוכים.

 

בלי פילטרים מיותרים:

התמונות שמועלות ל"גריד" (כלומר, הפיד של האינסטגרם ולא הסטורי) צריכות להיבחר בקפידה. בחרו תמונות מרשימות המדברות בעד עצמן והשתדלו להימנע משימוש תכוף בפילטרים שלא ממש תורמים למראה של התמונה ובעיקר מעמיסים עליה.

 

שתפו גם בפייסבוק:

אסטרטגיות שיווק בפייסבוק שונות מאסטרטגיות שיווק באינסטגרם ולכן לא כל פוסט שעולה לאינסטגרם יש לשתף גם בפייסבוק. ובכל זאת, מפעם לפעם מומלץ לשתף פוסטים שלכם מהאינסטגרם בפייסבוק כדי להגדיל את החשיפה.

 

האשטגים:

תגיות האשטג משפרות מאוד את החשיפה שלכם ומזניקות את כמות הלייקים שאתם מקבלים. מומלץ בכל תמונה לצרף בין 20 ל-30 תגיות האשטג המתאימות לאופי ונושא התמונה.

 

מעוניינים לייצר הכנסה פסיבית? פנו לקבוצת פורשופ

קבוצת פורשופ מתמחה בהקמה וניהול של נכסים דיגיטליים כולל עמודים ברשתות החברתיות כגון אינסטגרם. קבוצת פורשופ מסייעת לנכסים דיגיטליים רבים להשיג תנועה מרשימה ביותר של גולשים בכל חודש ולהגדיל רווחים. כך תוכלו להקים נכס דיגיטלי וויראלי שיניב עבורכם הכנסה פסיבית.

 

רשת חברתית

באותו נושא