חיפוש

מה עדיף לעסק שלך דף פייסבוק או אינסטגרם

אם אתה מנהל אתר מסחר אלקטרוני עסקי קטן, סביר להניח שאתה מפרסם ברחבי המדיה החברתית כבר די הרבה זמן.

כמו שאתה צריך לעשות.

אמנם השיווק במדיה החברתית השתנה באופן דרסטי בשנה האחרונה בערך, אך השפעתו נותרה בלתי מעורערת.

ישנם 3.2 מיליארד משתמשי מדיה חברתית פעילים ורוב המשווקים מפתחים את מה שהם מאמינים שהם עוקבים נאמנים על ידי פרסום ומעורבות איתם.

ולמרות שאתה ככל הנראה עושה שימוש במספר פלטפורמות מדיה חברתית הגיוניות עבור החברה שלך, זה מעלה את השאלה: מהן הטובות ביותר עבורך?

אז מי זה הולך להיות?

 

מהם היתרונות של פייסבוק על פני אינסטגרם?

פייסבוק הוא האתר השני הכי מבוקש בעולם, שמובס רק על ידי Google הגדולה עצמה.

מתוך 3.2 מיליארד משתמשי מדיה חברתית פעילה ברחבי העולם, 2.4 מיליארד מהם משתמשים בפייסבוק פעילים. אולם אין פירוש הדבר שמעורבות המותג היא הגבוהה ביותר.

דבר אחד שפייסבוק יוצא דופן בו הוא למשוך את כל קבוצות הגיל של משתמשי האינטרנט הבוגרים. קבוצת הגילאים 18-29 גדולה יותר מקרב כל השאר ותופסת כ- 82% מהמשתמשים. בגלל הסכמה כה רחבה בכל קבוצות הגיל, יש פוטנציאל יוצא דופן לראות מוגברת של המודעות. זה נכון במיוחד אם אינך מכוון לאף קבוצת קהל ספציפית.

אבל כל זה מכוון לפרסום בתשלום. אם אתה מתכנן לשלב גם פוסטים המקדמים את הבלוג שלך, או מוצרים רלוונטיים אחרים או דפי נחיתה, פייסבוק תהיה סביבה הרבה יותר ידידותית לעסק שלך. יש לך גישה בלתי מוגבלת לכלול קישורים ישירים בפוסטים שלך.

משתמשי אינסטגרם מוגבלים לקישור אחד בלבד בביוגרפיה של פוסט ללא קישור לתמונה עצמה. זכייה ברורה לפייסבוק במקרה זה.

אבל מודעות צריכות להיות מעוררות עניין. פשוט להסתמך על העובדה שאנשים רבים יותר רואים את המודעה שלך לא תהיה יעילה.

בנוסף, הסרטון הוא המלך החדש. תמונות אולי מהוות אחוז גבוה מכל הפוסטים בפייסבוק, אך הסרטון הוא בעל המעורבות הגבוהה ביותר והתחרות אינה קרובה. מחקרים שנערכו מראים כי תמונות מתעלות על וידיאו בעד כ-50% מבחינת כמות הפוסטים העצומה. עם זאת, קטעי וידאו מקבלים קליקים רבים משמעותית.

 

מהם היתרונות של אינסטגרם על ידי פייסבוק?

אינסטגרם היא כרגע הפלטפורמה המושלמת להגיע לקהל צעיר בהרבה. מבחינה דמוגרפית היא כוללת קהל מילניום ענק. זה מה שמבדילה אותה באמת בשוק הזה.

האינסטגרם הוא אמצעי ויזואלי הרבה יותר מפייסבוק, שבא לידי ביטוי בקטגוריות שמשתמשים נוטים לכוון אליהם: אופנה, צילום, יופי ואדריכלות, וכדומה.

עם רמת תחרות נמוכה יחסית, תוכלו לשווק את עצמכם בפני קהל מבוקש, מעורב, צעיר וזול בעזרת כלים זולים. המטרה המרכזית באינסטגרם היא להשיג עוד עוקבים כך שהעסק שלכם יקבל חשיפה גדולה יותר אצל משתמשים נוספים. להשיג עוקבים באינסטגרם פחות קשה מבפייסבוק, אתה גם יכול ללכת על קניית עוקבים באינסטגרם לפחות כהתחלה.

אף על פי שהוא צעיר, קהל זה עדיין מוכן לעסוק ולבלות עם מחצית מהמשתמשים שעוקבים אחר עסק אחד לפחות ועושים מחקר מוצרים בתוך האפליקציה. יותר משליש ממשתמשי אינסטגרם ביצעו רכישה מקוונת באמצעות הטלפונים שלהם וההוצאה הממוצעת שלהם גדולה למעשה בכ -15.4% מזו של פייסבוק.

ייתכן שהחלק הטוב ביותר בפרסום באמצעות אינסטגרם הוא שכ- 72% מהמשווקים משתמשים בו כיום.

רשת חברתית

באותו נושא
אתר מכירות
קידום ובניית אתרים

ניהלתם את העסק שלכם עד היום בלי אתר? אנשים פנו אליכם כי שמעו על השירות שאתם נותנים? אם כך, הגיע הזמן שתתקדמו. לנהל בעידן המודרני

קרא עוד »