חיפוש

5 עובדות מעניינות על הלוואות שלא ידעתם

לפני שאנחנו ממהרים לקחת הלוואות מכל סוג, חשוב לזכור שהלוואות צריך גם להחזיר. על כן, כדאי תמיד לבדוק אילו סוגי הלוואות יכולות להתאים לנו, מבלי לגרום לכך שבכל חודש ניאבק עם החשבונות. 5 עובדות מעניינות שלא ידעתם לגבי הלוואות.

אם אתם נמצאים בתקופה בחייכם בה אתם זקוקים להלוואה ללא ריבית או במסלול כזה או אחר, קודם כל כדאי תמיד לזכור שניתן לקבל הלוואות גם מגורמים חוץ בנקאיים. יחד עם זאת, חשוב להבין כי שוק ההלוואות גם מאופיין עם לא מעט גורמים עברייניים שונים. בשל זאת, חשוב לבחור קודם כל חברת ייעוץ משכנתאות אמינה ומהימנה. בדרך כלל, אנשים בוחרים יועץ משכנתאות לפי המלצותיהם של מכריהם או חבריהם הקרובים, מה שעשוי להקל על איתור ייעוץ נכון ומקצועי.

קופת חיסכון

עובדות על הלוואות, מה חשוב לזכור?

אחת השיטות בה אנשים פועלים היא לקיחת הלוואות בכדי לכסות חובות. במקרים מסוימים, אנשים בוחרים לפעול בשיטה בה הם מגיעים לתקרת האשראי בחשבון מסוים, ולאחר מכן פשוט פוצחים חשבון חדש בבנק אחר בכדי לקבל הלוואה חדשה. זו עובדה מעניינת, אך לטעמנו לא מדובר בשיטת פעולה מומלצת כלל.

אם אתם בכל זאת בוחרים לקחת הלוואות בכדי לכסות חובות ולפתוח חשבונות בנק נוספים בכדי לקבל הלוואה, זכרו תמיד לנהל רישומים מדויקים של ההוצאות וההכנסות. בדרך זו, תוכלו לנהל מעקב נכון על החשבונות השונים. עובדה מעניינת נוספת לגבי הלוואות – כיום כבר ניתן לקבל הלוואות חוץ בנקאיות מגורמים כמו חברות הביטוח וחברות האשראי, יחד עם חברות מימון שונות.

טיפים לגבי הלוואות, ייעוץ משכנתא ומה שביניהם

חברות לייעוץ משכנתאות יערכו את כל הבדיקות הרלוונטיות בכדי להתאים ביניכם לבין משכנתא בתנאים נוחים, ולאחר מכן תוכלו גם לברר תמיד לגבי הלוואות או משכנתאות חוץ בנקאיות עם אותה חברת יועצי משכנתא.

אם אתם מעוניינים לקחת הלוואה מחברת האשראי שלכם, זכרו את העובדה שניתן לקחת הלוואה מחברת האשראי הלוואה שגובהה עד כ-75% מגובהה של מסגרתכם. שימו לב, נכון לשנת 2018, היקף ההלוואות החוץ בנקאיות הניתנות על ידי חברות האשראי עומד על כ-12 מיליארד שקל, שזו עובדה מעניינת בפני עצמה. אם כן, מסתבר כי הלוואות רבות ניתנות ונלקחות דווקא דרך גורמים חוץ בנקאיים, ולאו דווקא דרך הבנקים עצמם.

לקיחת משכנתא ולקיחת הלוואות, מה הריבית על הלוואה חוץ בנקאית?

שימו לב, הריביות שתשלמו דרך חברות האשראי יהיו בדרך כלל גבוהות יותר, והן עומדות על ממוצע של 8%. במקרים מסוימים גם משלמים ריביות של מעל 11% על הלוואות חוץ בנקאיות לטווח ארוך.

אחת העובדות היותר מעניינות לגבי הלוואות, היא העובדה שאם יש לכם ערבים ובטחונות, אז הריבית יורדת באופן משמעותי. במקרים מסוימים, אנשים מוצאים עצמם משלמים גם ריבית סה"כ 5% על הלוואות ארוכות טווח, שזה מצוין כשלעצמו.

באותו נושא
הכירו את תוכנת פריוריטי
הכירו את תוכנת פריוריטי

תוכנת פריוריטי הופכת לנושא שיחה חשוב ונפוץ יותר ויותר בעולם העסקים המודרני הישראלי. עם העלייה בטרנספורמציה הדיגיטלית ככלי משמעותי בסביבת העבודה של עסקים רבים, יותר

קרא עוד »
עולם ההייטק
איך משתלבים בעולם ההייטק

תעשיית ההיי-טק צוברת תאוצה זה זמן רב. ענף זה מתהדר במשכורות העתק הגבוהות ביותר בשוק ומתנאי עבודה מפנקים ביותר הכוללים אף חופשות לחו"ל. אם גם

קרא עוד »
חנות אינטרנטית
איך לבנות חנות וירטואלית

בשנים האחרונות, קניות מקוונות הפכו ליותר ויותר פופולריות והן מהוות נתח שוק משמעותי אם לא המירבי של עסקים רבים. היום כמעט לכל בעל עסק שמעבד

קרא עוד »