חיפוש

כל הדרכים להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם

במהלך השנים האחרונות אינסטגרם הפכה להיות הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם, עם יותר מ-200 מיליון משתמשים פעילים בחודש, שמעלים בממוצע 60 מיליון תמונות ביום. בנוסף, על-פי מחקר של חברת "Forrester", אחוז האינטראקציה של משתמשים באינסטגרם גדול פי 58 מפייסבוק. המשמעות של נתון זה היא שהרבה יותר אנשים רואים ומתקשרים עם תוכן פרסומי ודומיו באינסטגרם. אז איך נוכל להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם שלנו?

שימוש נכון ב-#Hashtag (תג הקבצה)

אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום לעמוד האינסטגרם שלנו לפרוח הוא שימוש נכון ב"האשטאגים". נכון, כולנו משתמשים בהם באינסטגרם, אך אנו נוטים שלא להשתמש בהם מחוץ לאינטרנט. במידה ואתה בעל עסק מומלץ להשתמש בהם במספר מקומות אסטרטגיים כדוגמת פרסומות, חשבוניות, מיילים ובעצם בכל מקום פוטנציאלי שהן עתידות להיחשף.

מומלץ להיות יצירתיים עם ההאשטגים שלנו.אמנם, לא כל האשטאג שלנו יהיה מיוחד, אך יצירת האשטגים יצירתיים תגרום לעמוד שלנו להיות פופולרי יותר מעצם היותו האשטאג יצירתי. בנוסף, יצירת האשטאג מיוחד תאפשר למשתמש ממוצא לעשות בה שימוש ולפרסם אותנו בחינם.

שימוש חשוב נוסף בהאשטגים, הוא השתתפות בשיח רחב. גופים רבים בעולם משתמשים בתשתית השיח הקיים כדי לייצר לעצמם פרסום. לדוגמא, חברות רבות השתמשו בהאשטגים כמו #metoo או #standwith כדי לקדם את הפוסטים שלהם למעגלים שבדרך כלל החברות האלה לא מגיעות אליהם.

לחצן עוקב

שימוש מלא בביו (Bio)

על פי רוב, מקובל לשים בביו את אתר האינטרנט שלנו, במידה וקיים, ומספר מילים קצר עלינו. דרך פעולה זו היא טובה, אך אינה אידיאלית. מומלץ אפוא לשנות את הביו באופן דו שבועי, כדי לעניין את המשתמשים, ולהוסיף לינק לתוכן החדש ביותר או הנצפה ביותר שלך.

נסה לתאר סיטואציות בעזרת תמונות

תמונה אחת שווה אלף מילים. אבל, אל תוותרו על מילים לגמרי. נסו לספר סיפור כדי לגרום למשתמשים להתחבר רגשית, ובכך להעלות את הרצון שלהם לשתף פוסטים שלנו. דוגמא מעולה לכך היא עמוד האינסטגרם של נשיונל ג'יאוגרפיק. בעוד חברות רבות לא צלחו את המעבר לאינסטגרם, לנשיונל ג'יאוגרפיק מעל 125 מיליון עוקבים, וכל פוסט שלהם זוכה לכ-200 אלף לייקים בממוצע.

אינטראקציה עם אנשים ועמודים משפיעים

נסה לזהות אנשים עם מספר רב של עוקבים באינסטגרם והדלק את ההתראות בכל פעם שהם מעלים תוכן. לאחר מכן, נסה להיות שותף לתוכן. אינטראקציה זו משיגה מחד פרסום אצל אנשים ועמודים מפורסמים, ומאידך, פלטפורמה להתחבר איתם ולייצר פרסום משותף.

שליטה מלאה בעמוד

כדאי לשלוט בעמוד האינסטגרם שלנו באופן מלא. נתחיל בכך שנוודא שלא קיימות תמונות או שיתופים שלא מתאימים לתוכן העמוד ועלולים לייצר פרסום שלילי. בנוסף, כדי להימנע מתמונות לא רצויות בעמוד, נכנס להגדרות ״פרטיות ובטחון״, ותחת הסעיף ״התמונות שלי״ נבחר הוספה ידנית על פני הוספת אוטומטית.

באותו נושא
לחיצת יד דיגיטלית
4 נקודות חדשנות בוואטסאפ

וואטסאפ הפכה מהר מאוד לחלק בלתי נפרד מחיינו, וכיום כמעט אין תושב ישראלי שלא מנהל חשבון וואטסאפ. אפליקציית המסרים המידיים הפופולארית, נותנת שירות לשני מיליארד

קרא עוד »