חיפוש

אלו הם חשבונות הטיקטוק ההישראלים עם הכי הרבה לייקים בטיקטוק

עם למעלה מ- 800 מיליון משתמשים ברחבי העולם טיקטוק היא ללא ספק הדבר הגדול הבא בתחום הרשתות החברתיות.

מרבית המשתמשים האדוקים בטיקטוק כיום הם צעירים מתחת לגיל 24, אך כמו אופנות רבות בימנו לאט לאט גם אוכלוסייה מבוגרת יותר מגלה את האפליקציה.

עולם התוכן המגוון שיש בטיקטוק יבטיח שלעולם לא תדעו רגע דל והחשבונות המצליחים שאספנו לכם כאן יתנו לכם טעימה קטנה ממה שיש לטיקטוק להציע:

שי בר

מנער אנונימי שי בר הפך להיות כוכב של ממש וכל זאת באמצעות הטיקטוק. עם 1.3 מיליון עוקבים, עם קרוב ל-40 מיליון לייקים וארבע שנים של עשייה שי בר הוא אחד מיוצרי ה-טיקטוק הוותיקים והמצליחים ביותר.

אלין כהן

אלין כהן היא הרבה יותר מעוד בלוגרית בתחום הביוטי. כבר בגיל 16 היא הקימה חברה לאיפור טיפוח ואופנה. אך לפני היותה אשת עסקים רצינית היא קודם כל נערה שכמו מרבית בנות גילה מתחזקת חשבון טיקטוק. חשבון הטיקטוק של אלין הוא פופולרי לא פחות מהמותג שלה ומכיל קרוב למיליון עוקבים ולמעלה מ- 70 מיליון לייקים.

יובל המבולבל

המעבר מלהיות כוכב בקלטות לילדים ללהיות כוכב בטיקטוק היה טבעי למדי ליובל המבולבל. פרופיל הטיקטוק שלו זוכה להצלחה רבה עם למעלה ממיליון עוקבים וקרוב ל-15 מיליון לייקים.

דניאל בראון

עוד אושיית רשת שקרוב לוודאי שלא הייתם מכירים לולא טיקטוק. דניאל בראון מתחזק פרופיל מצליח של קרוב לשני מיליון עוקבים שכנראה נהנים מאוד מאוד מהתוכן של הכוכב הצעיר שמחזיק בלא פחות מ-43 מיליון לייקים.

שחר ליבנה

פרופיל קסום ומצליח במיוחד שייך לשחר ליבנה. ליבנה מגדיר את עצמו כקוסם, קורא מחשבות ויוצר. התוכן שהוא מעלה בהחלט מצליח לשלהב את הצופים שלו שכן יש לו 1.3 מיליון עוקבים ומעל 17 וחצי מיליון לייקים. אם אתם נהנים מטריקים ותעתועים שלא מן העולם הזה בהחלט כדאי לכם לחפש את הפרופיל שלו.

סטפן לגר

הדוגמן, זמר, רקדן ויוצר ההיפ הופ הישראלי סטפן לגר בהחלט יודע ליצור תוכן מגוון ומלהיב. הרקדן שהתפרסם בקליפים של סטטיק ובן אל תבורי ובשל הסינגל שהוציא "Comme Ci Comme ça" אשר שימש בפרסומת בלתי נשכחת לחברת הלוויון yes זוכה לקהל מעריצים נרחב בפלטפורמה של טיקטוק עם קרוב לחצי מיליון עוקבים וקרוב ל-8 מיליון לייקים. אז אם אתם חובבי ריקוד ומוזיקה בהחלט כדאי לכם לבקר את הפרופיל שלו.

אנה זק

זק החלה את דרכה בתור כוכבת ילדים בסדרת הריאלטי "הבנים והבנות" אשר שודרה בערוץ הילדים. מאז היא לא הפסיקה לעבוד, השתתפה באינספור קמפיינים וקליפים ועבדה בתור דוגמנית, רקדנית וגם שחקנית. במקביל לכל העבודה הזאת היא מתחזקת נוכחות מרשימה באינסטגרם ונוכחות מרשימה אף יותר בטיקטוק שכן הפרופיל שלה מכיל קרוב לחמישה מיליון עוקבים ולמעלה מ-130 מיליון לייקים

אז עכשיו שהתיאבון שלכם נפתח פיתחו פרופיל טיקטוק. בעזרת קניית לייקים לטיקטוק מחברה מקצועית והעלאת תוכן איכותי גם אתם מסוגלים להפוך לאושיית טיקטוק.

  סימון אהבתי

באותו נושא
אתר מכירות
קידום ובניית אתרים

ניהלתם את העסק שלכם עד היום בלי אתר? אנשים פנו אליכם כי שמעו על השירות שאתם נותנים? אם כך, הגיע הזמן שתתקדמו. לנהל בעידן המודרני

קרא עוד »