המדריך המלא למרכזי טלפונים עסקיים ואיך לעקוב אחרי זה אונליין

תדמיינו לרגע עסק שמתקיים ללא מרכזי טלפון עסקיים.

סביר להניח שאתם רואים מול עיניכם את אותה התמונה שאנו רואים כעת.

עסק שומם, שקט, אין יוצא ואין בא.

כל עסק צריך שיהיו לו מרכזי טלפונים עסקיים מסיבות שונות, וככל שיהיו לעסק יותר ויותר פתרונות שיחה ותקשורת, כך הוא יוכל לתת את המענה הטוב ביותר עבור הלקוחות שלו.

בשורות הבאות תוכלו לקרוא את המדריך המלא למרכזי טלפונים עסקיים שיכלול את מרבית פתרונות השיחה והתקשורת שכל עסק צריך. כדי שתוכלו לדעת איך לתפעל את פתרונות השיחה

הללו, נציין עבורכם גם את הדרך שבאמצעותה ניתן לעקוב אחריהם באונליין.

מוכנים? בואו נתחיל.

 

פתרונות שיחה ותקשורת לעסק

כפי שצוין קודם לכן, ישנם כל מיני פתרונות שיחה ותקשורת לעסקים, כאשר הבולטים שבהם הם אלו שיצוינו כעת:

  1. מערכת הקפצת כוננים

מערכת מסוג זה נחשבת למערכת חכמה שמקפיצה צוותי כוננות במצבים שבהם מתרחש אירוע חירום כלשהו.
ניתן להזין במערכת החכמה מספר רב של טלפונים של כוננים, כך שבמקרה חירום, המערכת תיצור קשר עם כמה כוננים במקביל. הוספת פרטי הכוננים מתבצעת בקלות באמצעות קובץ אקסל.

 

  1. שירותים למוקדים טלפוניים

ישנם שירותים מגוונים שניתנים כחלק מההגדרה של מוקד טלפוני לעסק.
השירותים הללו שואפים להבטיח את הפרטים הבאים:

  • כל שיחה שתתקיים במוקד תהיה כמה שיותר אפקטיבית
  • כל שיחה תדרוש ניהול אנושי מינימלי ככל שיתאפשר
  • כל שיחה תתקיים תוך צמצום טעויות ככל שניתן

חשוב לציין כי אין מגבלת שפה על השירותים הללו, כך שהם ניתנים לביצוע בכל מדינה ובכל שפה אפשרית.

 

  1. מערכת זיהוי קולי

מהיום, כבר לא צריך ללחוץ על מקשים בשביל לחייג ללקוח, לספק או לכל אדם אחר. מערכת זיהוי קולית מגיבה לקול האנושי ומבצעת את החיוג באופן אוטומטי. בשיטה זו יש יתרונות מובהקים:

  • חיסכון בציוד
  • חיסכון במשאבים
  • חיסכון בזמן ההמתנה של הלקוחות על להגעה למוקד השירות

אם אחד או יותר מהשירותים שצוינו עד כה מעניינים אתכם, אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור הבא ולקרוא אודותיהם בהרחבה: https://www.omnitelecom.co.il.

 

איך מתבצע המעקב אונליין?

בתחילת המדריך הבטחנו לכם שנפרט את אפשרויות המעקב אונליין ואנו עומדים בהבטחה.
כדי שתוכלו לעקוב למשל אחר מערכת הקפצת הכוננים, אתם יכולים לבדוק את היענות הכוננים באמצעות דו"וחות שמוצגים על המחשב. בכל הנוגע לשירותים למוקדים טלפוניים ולמערכת זיהוי קולית, ישנה אפשרות לעקוב אחר הממצאים דרך המחשב בקישור שיישלח אליכם מטעם החברה שתתקין את השירותים הנבחרים.
כך יתאפשר לכם לעקוב אחר הממצאים ולבחון האם יש או אין צורך לשפר את התנהלות המרכז שלכם.

עד כאן המדריך שלנו בנוגע למרכזי טלפונים עסקיים,
אנו מאמינים שכשתבחרו נכון, תגלו שזו הדרך הטובה ביותר לשדרוג העסק.

 

מענה טלפוני

באותו נושא