חיפוש

אילו שירותי ענן מתאימים לך?

שירותי ענן הם שם לשרתי מחשוב, שמאפשרים למשתמשים לאחסן, לגבות, לאבטח מידע וככלל להתקשר עם שרתים אחרים.

ישנם מספר שירותי ענן שונים, שכל אחד מהם מותאם באופן מיטבי לדרישות הלקוח ולמטרותיו.

אם אתם נזקקים לשירותי ענן, כאן תוכלו לבדוק אילו הם המתאימים לכם ביותר!

השלב הראשון- הבנת הצרכים

כאמור, שירותי ענן לרוב מותאמים לצרכי הלקוח, על מנת לבחון איזו סביבת אחסון היא שמתאימה לכם וארגון שלכם. הפרמטרים השונים שנבחנים לכל לקוח הם כמות המשתמשים הרצויה, צרכי אבטחת המידע, וככלל מהם צרכי המחשוב הנדרשים לכם.

את כל אלו מומלץ לוודא אל מול חברה מקצועית המספקת פתרונות מחשוב ענן, על מנת לענות על צרכיכם בצורה המיטבית והיעילה ביותר.

לאחר מכן, תוכלו להתאים לכם שירות ענן ייעודי

שירותי הענן שאנו מציעים הם מגוונים, וביניהם:

שרתים וירטואליים

נמאס לכם מהתעסקות מיותרת עם חדר השרתים הארגוני? הוא יקר מדי לתחזוקה, ומצאתם שהוא כבר לא עונה על הצרכים של הארגון שלכם בצורה המקסימלית? זה הזמן להתקדם של רשת וירטואלי בענן, שמיועד ומותאם בעיקר לארגונים קטנים או בינוניים שרוצים לשדרג את השרת שלהם.

עיקר היתרונות במעבר שכזה הם תחזוקה מצד חברה מקצועית ומנוסה, במחיר חודשי נמוך וקבוע, ושלא ידרוש מכם השקעה בחומרה או בתוכנה. שירות זה מתאים גם לארגונים בינלאומיים, שעוברים על גבי התשתיות של חברת מיקרוסופט ואמזון.

שרתי גיבוי

אם יש לכם מידע עסקי רב בשרתים שלכם, תמיד ישנו החשש שתקלה כלשהי (בין אם בחומרה או בתוכנה) תגרום לכך שהמידע יימחק. על מנת למנוע אירוע בלתי רצוי זה, אנו מציעים שירות גיבוי נתונים מקוון בענן, שמגבה באופן אוטומטי את כל המידע העסקי שלכם אל מערכת ענן חיצונית.

בצורה זאת, גם אם חלילה יקרה משהו לשרת שמאחסן את המידע שלכם – תמיד יהיה לו גיבוי חיצוני וזמין, בעל רמת אבטחה גבוהה ואפשרות לשחזור כל הקבצים.

שירות דואר אלקטרוני

אם תיבת הדואר האלקטרונית הארגונית שלכם כבר לא יכולה להכיל את כמות המשתמשים בה והופכת לאיטית יותר מיום ליום, או שנפח האחסון שלה מוגבל – גם למקרה זה יש פתרון!

אנו מציעים שירות דואר אלקטרוני בענן, שיכול להכיל נפח אחסון רב, ניתן להתקנה גם בטלפונים חכמים ומעניק אבטחה למערכת הדואר (כי אתם ודאי מכירים בכך שאימיילים עשויים להיות המקור הטוב ביותר לגילוי סודות מסחריים שאתם לא רוצים שיתגלו).

בנוסף לשירותי הענן שהוזכרו כאן, אנו מציעים שירותים נוספים – שירות סינון דואר בענן, אנטי וירוס בענן, וכן פריוריטי בענן.

כל אלו נועדו על מנת לספק לכם ולארגון שלכם מערכת מחשוב מהירה יותר, יעילה יותר ומתקדמת יותר. פנו אלינו, ותוכלו לשדרג את עצמכם לשירות הענן האולטימטיבי והחסכוני ביותר עבורכם!

מסכים

באותו נושא
הקמת סטארט אפ ב- 3 ימים

צה"ל כבר בעניינים, מועצת הירקות כבר התנסתה ברעיון ואפילו מרכזי מדע ותורה, עושים מאמצים לחבר את הטכנולוגיה ליהדות, כבר יודעים – האקתון הוא הדרך הנכונה

קרא עוד »
מגוון רחב של תכשיטים
כיצד לייצר תכשיטים בדרך חדשנית?

ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות, הביאה איתה שיטות ייצור חדשניות גם בתחום התכשיטים. לצד השיטות המסורתיות הנהוגות כבר אלפי שנים, צורפים רבים משלבים שיטות חדשניות יותר,

קרא עוד »