חיפוש

איך ליצור באזז שיווקי למוצרי און גברי

כאשר מדובר על מכירת מוצר אשר טרם עלה על המדפים, באזז שיווקי יכול להיות ההבדל בין הצלחה אדירה לכישלון מהדהד.

מוצרי און גברי הם מהמוצרים המבוקשים ביותר בשוק המודרני, אך הנגישות אליהם עלולה להיות מאתגרת עבור גבר מן השורה.

מאמר זה יסביר על מספר דרכים מומלצות ליצירת באזז שיווקי עצום למוצרי האון הגברי שלכם, כך שתוכלו להפיק מהם את מקסימום הרווח האפשרי.

 

סיפורים אישיים של חוויית הצלחה

גם אם תציגו סטטיסטיקות מתקדמות, או תפרטו על מנגנון הפעולה של הטיפול החדש אותו אתם מציעים, רוב הצרכנים לא ישקיעו את הזמן הדרוש בהבנת המסר שלכם, ולכן הוא לא יחלחל וייצור באזז. הדבר העיקרי אשר אנשים נהנים לקרוא, ומפנימים, הוא סיפורים. הסיפורים על המוצר החדש שלכם, ועל חווית ההצלחה של גברים בשימוש בו, יכולים לייצר גל עצום של עניין ציבורי. חשוב מאוד שהסיפורים אותם תפרסמו, לא יהיו חד גוניים. עליהם לכלול סיפורים מנקודת המבט של האישה במערכת היחסים, ומנקודת המבט של הגבר. על הסיפורים לפרט על המצב לפני התחלת השימוש בטיפול, ועל המצב לאחר מכן. אם ישנם סיפורים על אנשים אשר עשו שימוש ארוך טווח בטיפול, מה טוב.

 

קידום אתרים בגוגל

חלק גדול מהבעיה של חדירת טיפול חדש את השיח הציבורי, נובע מכך שהמידע עובר דרך המסננת של מנוע החיפוש גוגל. כאשר צרכן פוטנציאלי מחפש טיפול, הוא לרוב יקדיש כמה דקות לחיפוש ברשת האינטרנט. מנוע החיפוש של גוגל, אשר דרכו עוברת רוב התעבורה מסוג זה, מעלה לראש רשימת תוצאות החיפוש אתרים מוכרים וותיקים, אשר חלק גדול מהגולשים קיבלו דרכם שירות. בצורה זו, דווקא אתרים חדשים, המציעים טיפולים אחרים, עלולים להידחק לפינה. כדאי מאוד לנסות להשקיע בקידום אתרים בגוגל. קידום האתרים יאפשר לכם להביא לידי הציבור כל טיפול, בין אם מדובר על פתרון טבעי להגדלת הפין, או מוצר אשר נועד לשיפור כוח הגברא.

 

אישורים מהממסד הרפואי

אישור מהממסד הרפואי בנוגע לטיפול שלכם, יאפשר לכם להתחיל בשיווק אגרסיבי שלו. השיווק האגרסיבי יכלול בין השאר הפצה במוסדות בריאות, בין השאר קופות ובתי חולים. נוסף על כך, אישור מהממסד הרפואי, אשר יאפשר לכם לשווק את המוצר כתרופה לכל דבר ועניין, יאפשר לכם לדרוש עליו סכום גדול בהרבה, בשל הפטנט הייחודי במוצר שלכם.

 

הנגשת המוצר לציבור ככל האפשר

עבור רבים, עצם הפנייה לקבלת עזרה בנוגע לכוח הגברא שלהם, דורשת המון כוח וביטחון עצמי. רוב הגברים חשים שבעיות בתפקוד המיני הן נושא אשר רק הם סובלים ממנו, ומתביישים מאוד במצבם. חשוב מאוד שהמוצר שלכם לא רק ייצר באזז תקשורתי, אלא גם יאפשר נגישות מוגברת לציבור, תוך שמירת סודיות מרבית של העושים בו שימוש.

מנוע חיפוש

באותו נושא
אתר מכירות
קידום ובניית אתרים

ניהלתם את העסק שלכם עד היום בלי אתר? אנשים פנו אליכם כי שמעו על השירות שאתם נותנים? אם כך, הגיע הזמן שתתקדמו. לנהל בעידן המודרני

קרא עוד »